Армяне | Armenians | Armyane | Arméniens | Armenios | الأرمن | Hayer | Αρμένιοι | armanlar | 亞美尼亞 |ارامنه | Armeniërs | アルメニア人 | вірмени | Armenier | Armyani | հայեր | Ermeniler | სომხები | Arméni |

Παρασκευή 27 Δεκεμβρίου 2019

Ο Armen Melikbekyan νεος πρόεδρος της FFA

Ο Armen Melikbekyan εξελέγη πρόεδρος της Ποδοσφαιρικής Ομοσπονδίας της Αρμενίας (FFA).
Ο 39χρονος αναλαμβάνει το πηδάλιο του σωματείου, αφού εργάστηκε ως Γενικός Γραμματέας της FFA από το Σεπτέμβριο του 2018.

Από το 1997 έως το 2002, ο Melikbekyan σπούδασε στο Κρατικό Γλωσσολογικό Πανεπιστήμιο, ακολουθώντας αυτό το διδακτορικό δίπλωμα μέχρι το 2005. Έχει κερδίσει μεγάλη εμπειρία ως δημοσιογράφος ιστοτόπου και εκδότης για αρκετά χρόνια. Από το 2003 έως το 2016, εργάστηκε επίσης ως αθλητικός αναλυτής στις αρμενικές τηλεοπτικές υπηρεσίες και έχει επίσης γράψει για εφημερίδες. Είναι μέλος της επιτροπής της UEFA HatTrick.
"Θα είμαι διαφανής στην δουλειά μου", δήλωσε ο Melikbekyan μετά την εκλογή του. "Είμαι βέβαιος ότι θα είμαι χρήσιμος για το ποδόσφαιρο της Αρμενίας, γιατί μου αρέσει αυτό το παιχνίδι".

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου