Армяне | Armenians | Armyane | Arméniens | Armenios | الأرمن | Hayer | Αρμένιοι | armanlar | 亞美尼亞 |ارامنه | Armeniërs | アルメニア人 | вірмени | Armenier | Armyani | հայեր | Ermeniler | სომხები | Arméni |

Σάββατο 7 Μαρτίου 2020

Η Allison Halverson πήρε τη Αρμενική υπηκοότητα και θα συμμετάσχει στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο

Στην αθλητρια Allison Halverson χορηγήθηκε Αρμενική υπηκοότητα και ειναι πιθανόν, ότι θα εκπροσωπήσει την Αρμενια στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Τόκιο.
“Είμαι επισήμως πολίτης της Αρμενίας και είμαι υπερήφανη για αυτό το επίτευγμα. Ο παππούς μου με πολλές δυσκολίες μπορούσε να ξεφύγει από την Γενοκτονία των Αρμενίων, φορώντας ρούχα νεαρής κοπέλας και φτάνοντας στο νησί Ελίς με βάρκα. Χωρίς τις θυσίες και το θάρρος των προγόνων μου, δεν θα ήμουν εδώ σήμερα.


 
Σε αυτό, η Allison τόνισε την ανεκτίμητη υποστήριξη του Προέδρου της Αρμενικής Ομοσπονδίας Αθλητισμού, του κατόχου ρεκόρ της Ευρώπης, Ρόμπερτ Εμμιγιάν

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου