Армяне | Armenians | Armyane | Arméniens | Armenios | الأرمن | Hayer | Αρμένιοι | armanlar | 亞美尼亞 |ارامنه | Armeniërs | アルメニア人 | вірмени | Armenier | Armyani | հայեր | Ermeniler | სომხები | Arméni |

Σάββατο 23 Μαΐου 2020

Alice Panikian -Μια non-toxic beauty blogger

Η Alice Panikian γεννήθηκε στη Σόφια της Βουλγαρίας σαν σημερα και έχει Βουλγαρική και Αρμενική καταγωγή. Πηγε στον Καναδά με τους γονείς της όταν ήταν πέντε ετών.

 Εχει πτυχίο απο το  Πανεπιστήμιο της Υόρκης  στα Αγγλικά και τις Επικοινωνίες. Αγαπά να διαβάζει και να γράφει και εργαζεται και ως δημοσιογράφος.
 

Γενηθηκε σαν σημερα και είναι τριαντα τεσσαρων ετων  με ύψος 1,83 μ.. Είναι επαγγελματιας μοντέλο και beauty blogger και έχει ταξιδέψει στο Παρίσι, το Μιλάνο και τη Νέα Υόρκη. Τα χόμπι της περιλαμβάνουν βόλεϊ και γιόγκα.

Η Alice είχε προηγουμένως εκπροσωπήσει τον Καναδά στο διαγωνισμό Reinado del Café του 2006 ή International Queen of Coffee, που πραγματοποιήθηκε στην Κολομβία, όπου έγινε η πρώτη νικητή.

Η Alice  στέφθηκε ως Miss Universe Canada στις 21 Μαρτίου 2006.

Έλαβε επίσης τα βραβεία Miss Photogenic και Best in Swimsuit, καθώς οι κριτές αξιολόγησαν τις νεαρές γυναίκες στην ηρεμία, την εμπιστοσύνη, τη νοημοσύνη, τη φυσική κατάσταση και την ομορφιά καθώς διαμόρφωσαν μαγιό και βραδινά φορέματα και έκαναν αυτοσχέδιες ομιλίες.





 Οπως δηλωσε η ιδια
"Το 2013, διαγνώστηκα με ενδομητρίωση, μια αναπαραγωγική ασθένεια που πλήττει περίπου 1 στις 10 γυναίκες. Είναι μυστηριώδες και καταστροφικό για πολλούς. αλλά το χειρότερο απ 'όλα, δεν υπάρχει θεραπεία.

Με τα χρόνια έκανα πολλή έρευνα σχετικά με τρόπους που θα μπορούσα να αποτρέψω την πρόοδο της νόσου. Άλλαξα τη διατροφή και τον τρόπο ζωής μου, και για λίγο πήρα ακόμη και συνθετικές ορμόνες για να δοκιμάσω και να κρατήσω  το επίπεδο ενδοκρινολογίας μου υπό έλεγχο.


Κάτι ενδιαφέρον που σημείωσα τα τελευταία χρόνια ήταν ότι ορισμένα τρόφιμα και χημικές ουσίες μπορούν να μιμούνται τα οιστρογόνα στο σώμα. Δεδομένου ότι η ενδομητρίωση είναι μια ασθένεια που εξαρτάται από τα οιστρογόνα, νόμιζα ότι ήταν λογικό να αποφύγω αυτά τα πράγματα.



 Τον Νοέμβριο του 2017, παρατήρησα ότι ορισμένα από τα προϊόντα μακιγιάζ μου περιείχαν parabens, μια ομάδα συντηρητικών που είναι γνωστό ότι μιμούνται τα οιστρογόνα στο σώμα. Ήμουν τόσο αναστατωμένη από αυτήν την ανακάλυψη, αποφάσισα να γράψω σε μερικές από τις εν λόγω εταιρείες καλλυντικών για να τους ρωτήσω γιατί θα χρησιμοποιούσαν parabens, ειδικά επειδή έχουν συνδεθεί με καρκίνο του μαστού και αναπαραγωγικά θέματα τόσο στους άνδρες όσο και στις γυναίκες. Μία εταιρεία απάντησε και μου είπε ότι ήταν σύμφωνα με όλους τους τοπικούς κανονισμούς. Αυτό έπληξε την περιέργειά μου και με οδήγησε σε μια ανησυχητική ανακάλυψη.

 Αποδεικνύεται ότι το FDA δεν έχει σχεδόν καθόλου κανονισμούς και η βιομηχανία καλλυντικών είναι ουσιαστικά αυτορυθμιζόμενη! Με εξεκπλήξε. Αυτό σημαίνει ότι οι εταιρείες καλλυντικών είναι ελεύθερες να βάλουν σχεδόν οτιδήποτε στα προϊόντα τους, ακόμη και γνωστές καρκινογόνες ουσίες και διαταραχές ορμονών - και είναι απολύτως νόμιμο! Ίσως το πιο ανησυχητικό πράγμα που έμαθα ήταν ότι οι εταιρείες δεν χρειάζεται καν να αποκαλύψουν όλα τα συστατικά τους στην ετικέτα. Το συστατικό "άρωμα" για παράδειγμα μπορεί στην πραγματικότητα να αποτελείται από δεκάδες διαφορετικές χημικές ουσίες, αλλά οι εταιρείες μπορούν να ισχυριστούν ότι αυτό που υπάρχει σε ένα άρωμα είναι ιδιόκτητες πληροφορίες. Ειλικρινά, αν πληρώνω για ένα προϊόν, νομίζω ότι είναι δικαίωμά μου ως καταναλωτής να γνωρίζω ακριβώς τι υπάρχει, έτσι δεν είναι;

Το να πω ότι ήμουν απλα αναστατωμένη  από αυτήν την αποκάλυψη είναι μια υποτιμηση. Ήμουν έντονα σοκαρισμενη (και ακόμα είμαι). Εδώ και χρόνια εκτίθεμαι ακούσια σε βλαβερές τοξικές χημικές ουσίες σε καθημερινή βάση, οι οποίες αναμφίβολα έπαιξαν μεγάλο ρόλο στην πρόοδο της ενδομητρίωσης μου. Αρχισα να κάνω τη δική μου έρευνα και αποφάσισα να γίνω δικηγόρος μου. Ποτέ ξανά δεν θα έχω τυφλή πίστη σε εταιρείες για να θέσω την υγεία μου πάνω από την κατώτατη γραμμή τους. Ένιωσα τόσο παθιασμένη για αυτό το ζήτημα, άρχισα να μιλάω μέσω των διαφόρων σελίδων μου στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και η απάντηση που έλαβα με εκπλήξει και με ενθάρρυνε να συνεχίσω σε αυτόν τον δρόμο. Όπως και εγώ, πολλοί άλλοι δεν γνώριζαν εντελώς τη συγκλονιστική αλήθεια, και πολλοί εξακολουθούν να είναι. Έχω κάνει την αποστολή μου να συνεχίσω τη διάδοση της ευαισθητοποίησης σε αυτό το θέμα και να βοηθήσω τους άλλους να γίνουν πιο συνειδητοί καταναλωτές.



Ασκούμαστε, βλέπουμε τι τρώμε, αλλά ήρθε η ώρα να συνειδητοποιήσουμε ότι αυτό που βάζουμε μεσα σώμα μας είναι εξίσου σημαντικό με αυτό που βάζουμε πανω σε αυτο. Ήρθε η ώρα να ξυπνήσουμε στην ασταθή πραγματικότητα και να κάνουμε αλλαγές που θα επηρεάσουν θετικά την υγεία μας και την υγεία αυτών που αγαπάμε. Ελπίζω να συμμετάσχετε σε αυτό το μη τοξικό ταξίδι."


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου